مرکز زیبایی دکتر فتحی تهران

تزریق تخصصی ژل و چربی مناسب با فرم چهره

چال گونه

زاویه سازی فک

مادلینگ صورت

اين مرکز به دلیل همکاری با با تجربه ترین و ماهر ترین پزشکان در زمینه اعمال زیبایی صورت همچون تزریق ژل و نخ، تزریق تخصصی چربی به صورت، ایجاد چال گونه دائمی، زاویه سازی فک با جدیدترین متدهای جهانی و... یکی از بهترین مراکز در ایران برای انجام این اعمال میباشد و به همین دلیل همه روزه از تمام شهرهای کشور و تمام مناطق شهر تهران عزیزانی جهت انجام اعمال زیبایی خود به این مرکز مراجعه مینمایند.شما عزیزان میتوانید برای انجام مشاوره و معاینه رایگان در مرکز و مشاهده سایر بیماران مرکز با شماره منشی در تماس باشید.

برای دریافت وقت مشاوره رایگان با شماره منشی در تماس باشید

09300510900

تزریق ژل به لب درتهران

بدون شک توجه به این نکته که اصولا چهره های مختلف دارای ویژگی های خاص هستند و هرکدام برای تزریق لب نوع خاصی از تزریق و مدل ویژه ای متناسب با فرم چهره ی فرد میطلبد بسیار ضروری میباشد. به همین دلیل شما میتوانید با مراجعه به مرکز زیبایی دکتر فتحی و انجام مشاوره و معاینه رایگان میتوانید در مورد مدل تزریق ژل و بهترین حجم ژل تزریقی با پزشکان متخصص این مرکز، بهترین و زیباترین نتیجه و بالاترین ماندگاری را تجربه نمایید.

هزینه هر سی سی ژل درتهران از 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان

زاویه سازی فک درتهران

امروزه در جهان یکی از مهمترین شاخصه های چهره ی زیبا، داشتن فک هایی با زوایای مناسب و زیبا میباشد به همین دلیل مرکز زیبایی دکتر فتحی برای نخستین بار در ایران زاویه سازی فک و صورت را با جدیدترین متد جهانی (مادلینگ صورت) و بهترین کیفیت متریال (ژل مخصوص و نخ های pdo) ارائه میدهد که در میان سایر مراکز ارائه دهنده این خدمات دارای بالاترین میزان ماندگاری میباشد.

هزینه زاویه سازی در تهران فک از دو میلیون تومان

ایجاد چال گونه دائمی در تهران

برای بسیاری از چهره های مختلف پیدا شدن چال گونه در هنگام لبخند زدن و خندیدن میتواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ایفا کند. در ایجاد چال گونه دو نکته بسیار مهم وجود دارد که در این مرکز حساسیت بسیار بالایی نسبت به آنها وجود دارد نکته استفاده از روش های دائمی برای چال گونه میباشد و نکته بعدی پدیدار بودن چال فقط در هنگام لبخند زدن و خندیدن میباشد که زمینه زیبایی هر چه تمامتر این عمل را به وجود می آورد.

هزینه چال گونه درتهران از یک تا یک و نیم میلیون

تزریق چربی به صورت درتهران

تزریق چربی به صورت از آن دسته اعمالی میباشد که اگر توسط پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه انجام شود میتواند باعث تغییر مثبت بسیار شگفت اوری بر چهره افراد شود.در مرکز زیبایی دکتر فتحی با توجه به حضور پزشکان متخصص در این زمینه کاملا این اطمینان خاطر به افراد داده میشود که تزریق چربی آنها با بهترین کیفیت و ماندگاری انجام میشود و از بابت نتیجه این کار آرامش خاطر زیادی در بیمار به وجود میاید که میتواند تاثیر به سزایی در شگفت انگیز بودن نتیجه عمل داشته باشد.

هزینه تزریق چربی به صورت درتهران از دوتا سه میلیون تومان

هزینه تزریق ژل لب در تهران

بدون شک مهم ترین عامل تعیین هزینه تزریق ژل در تهران و سایر نقاط کشور کیفیت و برند ژل مورد استفاده میباشد. برند و مارک ژل به این دلیل دارای تاثیر فراوان در هزینه و همچنین نتیجه تزریق میباشد که مشخص کننده میزان ماندگاری ژل و همچنین بدون عارضه بودن آن است.به طور معمول ماندگاری بهترین مارک های ژل تزریقی در ایران (ژویدرم) حدود یک سال میباشد. دیگر دلیل تعیین کننده هزینه تزریق ژل در تهران مقدار ژل مورد استفاده میباشد که با واحد اندازه گیری سی سی محاسبه میشود که این میزان کاملا بسته به سلیقه مراجعه کننده است و به طور مثال میزان ژل تزریقی برای لب بین یک تا دو سی سی متغیر است.

اگر قصد انجام اعمال زیبایی پوست صورت همچون تزریق ژل و چربی به صورت، زاویه سازی فک و... در تهران را دارید میتوانید با مراجعه به مرکز زیبایی دکتر فتحی توسط ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان در این حوزه در تهران مورد مشاوره و معاینه رایگان قرار بگیرید و نتایج پس از انجام عمل سایر بیماران و مراجعان این مرکز که همه روزه از اقصی نقاط تهران و سایر شهرهای کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند، مشاهده نمایید.



برای دریافت وقت مشاوره رایگان با شماره منشی در تماس باشید

09300510900

تهران شهرک غرب خیابان دادمان نبش شیرینی کوک ساختمان شماره 110 واحد 13
Rate this page