4.8/5 - (155 امتیاز)

کلینیک لاغری اتوس شیراز کاهش سایز با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو در 3 جلسه

مرکز-لاغری-موضعی-شیراز

کلینیک لاغری اتوس شیراز با استفاده از جدیدترین دستگاه کاهش سایز کرایولیپولیز کاهش سایز سریع و از بین بردن چربی شکم و پهلو بدون جراحی در شیراز در خدمت همشهریان عزیز شیرازی میباشد.

کاهش سایز با کرایولیپولیز چگونه انجام میشود؟


بسیاری از افراد دارای برجستگی هایی دربدن خود هستند که حاوی چربی های اضافه است.برجستگی های ناخواسته دربدن که حاوی سلول های چربی است ممکن است نسبت به گرفتن رژیم غذایی و ورزش کردن مقاوم باشد اما نسبت به کرایولیپولیز مقاوم نیست.کرایولیپولیز از سرمای کنترل شده برای فریز کردن سلول های چربی استفاده میشود.طی هفته ها و ماه های سپری شده بعد از درمان سلول های چربی باقی مانده متراکم می شوند بنابراین ضخامت لایه ی چربی کاهش می یابد.دستگاه لاغری کرایولیپولیز به شما کمک میکند که از دست چربی های موضعی خود رها شوید.

سوالات خود را از مشاورین لاغری اتوس شیراز بپرسید

آدرس : شیراز – خیابان ملاصدرا – ملاصدرا 4 – ساختمان پزشکان پاستور – طبقه 4

بهترین کلینیک لاغری شیراز

خدمات کلینیک تخصصی لاغری اتوس شیراز:

  • مشاوره تخصصی لاغری
  • دستگاه لاغری پیشرفته
  • ارائه رژیم لاغری مخصوص هر شخص
  • کاهش سایز سریع شکم و پهلوها

مرکز تخصصی لاغری اتوس شیراز جز بهترین کلینیک لاغری در نی نی سایت

کاهش سایز سریع شکم و پهلوها در ۳ جلسه به فاصله ۱۰ روز

– دستگاه لاغری کرایولیپولیز در شیراز

دستگاه لاغری موضعی کرایولیپولیز که در مرکز لاغری اتوس شیراز استفاده می‌شود با استفاده از هندپیس هایی که به نواحی دارای چربی مانند شکم و پهلو ها متصل می‌شود و با سرما باعث فریز شدن چربی های زیر پوست و درنتیجه توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می‌شود این دستگاه مناسب چربی شکم، پهلو ها، غب غب، بازو، ران ها و…میباشد.

کرایولیپولیز چیست؟
کلینیک آتوس شیراز
از جدیدترین فناوری های جهان در زمینه لاغری موضعی و بدون تهاجم دستگاه کرایولیپولیز است که ثمره تلاش چندین ساله محققان آمریکایی در مبحث لاغری سریع و ایمن با بالاترین کارایی و بیشترین ماندگاری ممکن در میان سایر روش های لاغری همچون جراحی های مختلف زیبایی میباشد. تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه سبب می‌شود مکانیزم دفاعی بدن علیه بافت های چربی فعال شود و بافت چربی فرد به سرعت شروع به دفع از طریق مدفوع کند که معمولا این کاهش وزن و چربی به مدت یک تا دو ماه بی وقفه ادامه می یابد. ماحصل استفاده از این دستگاه لاغری سریع و بی خطر برای نواحی شکم پهلو ها رانها کمر غبغب و بازوها میباشد که به دلیل درونزا بودن این عمل تخلیه چربی توسط بدن هم سرعت بالایی در این تخلیه چربی را سبب می‌شود و هم موجب لاغری دائمی و بسیار ماندگار در این نواحی می‌گردد.
طبق جدیدترین تحقیقات استفاده از این دستگاه تنها می‌بایست بین دو تا سه جلسه در یک ماه باشد که در هر جلسه تا یک سوم چربی های اضافی شکم و نواحی مورد نظر تخلیه می‌گردد.

دستگاه لاغری موضعی کرایولیپولیز شیراز

مزیت های دستگاه لاغری کرایولیپولیز
اولین و مهم ترین مزیت تکنولوژی کرایولیپولیز نسبت به جراحی هایی همچون لیپوماتیک در کلینیک آتوس شیراز  بی خطر بودن این تکنولوژی است که به همین دلیل نیاز به بيهوشي و حتی بی حسی ندارد و بیمار کوچکترین درد و خونریزی و تورمی را در نقاط انجام شده توسط این دستگاه حس نمی‌کند.
نکته دوم این است که بر خلاف روش هایی همچون لیپوماتیک، لیپوساکشن و سایر جراحی هایی که در ایران انجام می‌شود و نیاز به حداقل ده تا بیست روز استراحت و نقاهت دردناک و سخت وجود دارد در تکنولوژی کرایولیپولیز نیاز به هیچگونه نقاهت و استراحت بعد از کار با دستگاه وجود ندارد و بیمار از فردای کار با دستگاه می‌تواند تمام امور و کارهای روزمره خود را انجام دهد.
سومین نکته هم هزینه ی بسیار مناسب تر روش کرایولیپولیز نسبت به جراحی ها میباشد که انجام پیکرتراشی موضعی با این تکنولوژی تنها  به دو تا سه جلسه با فاصله ده تا پانزده روز از هم نیاز دارد که به همین دلیل بهترین جایگزین لیپوماتیک لیپوساکشن و دیگر جراحی های پرخطر لاغری تبدیل شده است. هزینه بسیار مناسب  و پایین کرایولیپولیز هم دیگر مزیت مهم این تکنولوژی نسیت به جراحی های لاغری میباشد. شما عزیزان میتوانید با دریافت وقت ویزیت رایگان از کلینیک لاغری آتوس شیراز و انجام مشاوره و معاینه زیر نظر مجرب ترین پزشکان و تیم متخصصان لاغری موضعی در کشور با جدیدترین و بهترین دستگاه های کرایولیپولیز جهان و موثرترین پروتکل های کرایولیپولیز مورد استفاده در اروپا و آمریکا را در این کلینیک تجربه نمایید.

هزینه هر جلسه کرایولیپولیز در شیراز چقدر است؟

هزینه هر جلسه کرایولیپولیز در شیراز ۱۵۰۰ میباشد

رژیم لاغری در کلینیک لاغری اتوس شیراز

مراجعین عزیز در این مرکز ابتدا توسط مشاورین بصورت کاملا رایگان مشاوره لاغری خواهند داشت و پس از استفاده از دستگاه رژیم غذایی مناسب هر شخص با توجه به قد و وزن و شاخص BMI ارائه خواهد شد که به عنوان مکمل کار با دستگاه لاغری جهت کاهش سایز سریع شکم و پهلوها میباشد.

دکتر رژیم لاغری شیراز
رژیم لاغری در شیراز

دستگاه لاغری موضعی شکم کرایولیپولیز اتوس شیراز بهترین عملکرد نسبت به دستگاه کویتیشن دارد

انواع روش های لاغری خطرناک جراحی لیپوماتیک و پیکرتراشی در شیراز

خطر های جراحی پیکرتراشی در شیراز چیست؟
خطرهای جراحی پیکرتراشی زیاد و جدی است و حتما قبل از انجام عمل جراحی نسبت به خطر و ریسک های آن با جراح خود مشورت کنید.
در ادامه به مقداری از ریسک های جراحی میپردازیم

ما در این مطلب از کلینیک لاغری آتوس شیراز به موضوع خطرات لیپوساکشن و جایگزین بی خطر و موثر آن و بررسی دستگاه کرایولیپولیز پرداختیم.
اگر شما قصد انجام عمل جراحی لیپوساکشن در شیراز ویا پیکرتراشی در شیراز را دارید حتما پیشنهاد میکنم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
عمل جراحی لیپوساکشن دقیقا به چه صورت اتفاق می افتد؟
عمل جراحی لیپوساکشن نیاز به بیهوشی است و شما دردی را احساس نمی کنید زیرا در بیهوشی به سر می برید اما بعد از انجام عمل احساس درد خواهید داشت دوره نقاهت و ریکاوری عمل پیکرتراشی دردناک است زیرا پیکرتراشی در چند ناحیه از بدن شما انجام شده است.
مدت زمان بستری شما در بیمارستان بستگی به نظر دکتر مربوطه شما دارد و زمان بیشتری یا کمتری در بیمارستان می مانید.

همانطورکه می‌دانیم روش های مختلفی برای لاغری و از بین بردن چربی های شکم و پهلوها وجود دارد در اینجا ما روش جایگزین لیپوماتیک در شیراز را پیشنهاد میکنیم که بدون جراحی پر خطر میتوانید نتیجه دلخواه و اندام مناسب خود را بدست آورید.
روش های پر خطر جراحی مانند پیکرتراشی و لیپوماتیک که در شیراز انجام می‌شود دارای عوارض متعدد از جمله رد بخیه، بیهوشی، خطر آمبولی و عفونت را خواهد داشت حتی بهترین جراحان لاغری شیراز هم بیمارانی آسیب دیده خواهند داشت لذا بهترین روش لیپوماتیک ارزان در شیراز می‌تواند راحت ترین راه برای تناسب اندام شما عزیزان باشد.

بهترین کلینیک لیپوساکشن در شیراز کجاست؟
لیپوساکشن یک عمل جراحی محسوب می شود که چربی های اضافی از بدن خارج می شود که نام های دیگر این عمل جراحی زیبایی پیکرتراشی،لیپوپلاستی ویا لیپوساکشن می باشد.
این جراحی زیبایی در میان افراد جزو محبوب ترین جراحی های زیبایی به شمار می آید زیرا باعث بهتر کردن شکل و یا فرم بدن می شود.
اما ما در کلینیک لاغری آتوس شیراز کرایولیپولیز را بهترین جایگزین اینگونه عمل های جراحی زیبایی می دانیم.
در عمل پیکرتراشی چربی های اضافه بدن که در قسمت هایی مانند:شکم و پهلوها،ران ها،باسن،بازوها،گردن و در ناحیه پشت جمع شده است را تخلیه می کند.
این عمل زیبایی جراحی است که همراه با خطر برای کاهش وزن می باشد و همراه با خطر های جدی و پیچیدگی های خاص می باشد.
لذا بهتر است قبل از در نظر گرفتن آن با یک متخصص زیبایی مشورت داشته باشید.

نمونه کاهش سایز با دستگاه لاغری موضعی اتوس شیراز

پیج اینستاگرام کلینیک لاغری اتوس شیراز

پیج-لاغری-شیراز

atoos_fit@

جهت دریافت نوبت و مشاوره لاغری همین حالا با مرکز اتوس شیراز تماس بگیرید

آدرس : شیراز – خیابان ملاصدرا – ملاصدرا 4 – ساختمان پزشکان پاستور – طبقه 4