4.8/5 - (20 امتیاز)

برای لاغری و تناسب اندام بدون انجام رژیم های سخت و طاقت فرسا می توانید به کلینیک لاغری منتهی اهواز مراجعه کنید. ما برای رسیدن به اندامی ایده آل بهترین خدمات را با صرف کمترین وقت و هزینه برای مشتریان در نظر گرفته ایم. کاهش چربی ها و لاغری سریع در قسمت های مختلف بدن با استفاده از دستگاه های مدرن در مرکز لاغری منتهی اهواز به از بین بردن بافت چربی های اضافه کمک می کند. استفاده از روش های طاقت فرسا زمان کمی جوابگوی نیاز افراد است و با لاغری های مفرط تمام قسمت های بدن دچار کم بود شدید وزن و افتادگی پوست می شود، استفاده از لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در اهواز و رژیم مناسب می تواند فقط قسمت هایی از بدن را به فرم ایده آل برساند که مورد نظر خانم ها و آقایان است. تعداد جلسات دلخواه برای رسیدن به فرم مورد نظر در قسمت های مختلف بدن، یکی از فواید دستگاه های مدرن لاغری با دستگاه آر اف در اهواز به حساب می آید. هر کدام از دستگاه ها ویژگی مخصوص به خود را دارند. برای انتخاب دستگاه مورد نظر با مشاوران ما در تماس باشید و از نحوه درمان آشنا شوید. برای خانم ها و آقایان رفع چربی در بعضی از قسمت ها مورد توجه است و با جلسات مورد نیاز که اغلب بین 12-6 جلسه است می توان فرمی ایده آل را تجربه کرد. مرکز لاغری اهواز با سال ها تجربه در زمینه ی لاغری و سلامتی با ارائه بهترین خدمات به روز و علمی زیر نظر متخصصان لاغری در کمترین زمان اندامی ایده آل را برای شما به ارمغان می آورد. انتخاب دستگاه های پیشرفته و روش های لاغری به عهده ی مراجعان است و با توضیح دقیق مراحل درمان می توانید روش دلخواهتان را برگزینید.

آدرس: کیانپارس نبش۵ غربی برج فاخر طبقه ۱۰

تماس با مشاور لاغری : 09351065004

  • کاهش سایز سریع شکم و پهلوها در 3 جلسه
  • کاهش سایزران ها
  • کاهش سایز باسن
کلینیک-لاغری-اهواز
مرکز-لیپوماتیک-دستگاه-لاغری-اهواز

کرایولیپولیز موثرترین روش برای از بین بردن سلولهای چربی بدون عوارض و ریسک

ماندگاری بسیار بیشتر و برگشت سخت تر نسبت به لیپوماتیک در اهواز

یک روش بدون درد و غیر جراحی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو

بدون محدودیت در استفاده برای کل نواحی بدن

در این روش با هر بار استفاده از کرایولیپولیز بین ۲۵ تا ۳۰درصد از بافت چربی تخریب خواهد شد و از بدن دفع میشود

این روش کاملا بدون درد کبودی و تورم و خونریزی میباشد و هیچگونه خطر و عوارضی برای بیمار به همراه ندارد.

هزینه های بسیار مناسب تر نسبت به جراحی

برتری این تکنولوژی نسبت به سایر دستگاهها استفاده همزمان ۵ پروب به صورت همزمان میباشد.

برداشتن-چربی-شکم-پهلو-بدون جراحی-مشهد

مطالعات نشان داده که در بین روشهای غیر تهاجمی (یعنی بجز ساکشن و لیپولیز لیزری و لیپوماتیک در اهواز )، کاهش چربی موضعی در روش کرایو لیپولیز موثرتر از سایر روش ها است .
کرایولیپولیز یک روش نوین و غیر تهاجمی حذف چربی های اضافی موضعی است که در آن از جراحی ،لیزر و ساکشن استفاده نمی شود. این روش به تایید FDA رسیده و دایمی و موثر بودن آن به اثبات رسیده است .
آنچه کرایولیپولیز را سایز روشهای درمانهای متمایز می کند استفاده از تکنولوژی سرما همراه با وکیوم جهت کاهش سایز بافت چربی است، همچنین تعداد جلسات کم در حد یک تا سه جلسه، برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است .

دستگاه - لاغری-موضعی
دستگاه لاغری موضعی کرایولیپولیز اهواز

سلولهای چربی در دماهای پایین حساس تر از بافت عصب عضله و عروق هستند و به سرعت کریستالیزه می شوند. به این ترتیب با کاهش دما سلولهای چربی در منطقه مورد نظر آسیب دیده و می میرند و طی هفته های بعدی از طریق سیستم لنفاتیک از بدن دفع می شوند .

در این روش از لیزر ،سوزن و ساکشن استفاده نمی شود و فرد می تواند بلافاصله به سر کار خود برگردد .این روش بیشتر برای افرادی انتخاب می شود که تمایل به انجام لیپوساکشن و یا لیپولیزر ندارند واز درد و عوارض گریزانند و همچنین می خواهند با هزینه کمتر به نتایج مطلوب برسند .
البته لیپولیزر، لیپوساکشن و لیپوماتیک نتایج فوری دارند و چربی های اضافی در یک جلسه از بدن خارج می کنند. ولی در کرایولیپولیز فرد نیاز به صبر و تحمل بیشتر دارد تا به تدریج چربی اضافی که توسط کرایولیپولیز کریستالیزه شده از بدن دفع شود .

پیج کلینیک لاغری منتهی اهواز

جهت مشاوره لاغری و ویزیت رایگان تماس بگیرید

کیانپارس نبش۵ غربی برج فاخر طبقه ۱۰