لیفت بینی و لیفت صورت با نخ pdo در کلینیک یاس گل تهران


کاملا بدون درد و با بیحسی



در طول نیم ساعت و بدون خونریزی

ماندگاری سه تا پنج سال و با قابلیت دائمی کردن

بدون تورم و کبودی بعد از عمل

لیفت بینی چیست؟

جدیدترین متد برای زیبایی بینی و صورت میباشد که در کره جنوبی و آمریکا ابداع شده است در این روش با کار گذاشتن نخ های مخصوص pdo و سیلویت در زیر پوست بینی باعث ایجاد تغییر در ساختار بینی میشود. همزمان با کارگذاشتن نخهای پروتئینی در بینی که به مرور زمان جذب بینی میشود و باعث حفظ ساختار بینی پزشک متخصص با تزریق دارو های مخترف به بینی باعث کوچک شدن بینی و تخلیه چربی های موجود در بینی میشود که سبب میشود بینی علاوه بر سربالا شدن و جمع شدن پره ها که در اثر نخ های لیفت بینی صورت میگیرد، کوچک تر شود و کاملا فرم مورد نظر را بگیرد.

کلینیک یاس گل تهران


تنها کلینیک تخصصی لیفت بینی و صورت در ایران

با گروهی از با تجربه ترین و ماهرترین پزشکان متخصص و جراح در امر زیبایی صورت

دارای بیشترین تعداد اعمال زیبایی و لیفت موفق در تهران

ماندگاری لیفت بینی چه مقدار است؟

اصولا ماندگاری اولیه لیفت بینی و یا لیفت صورت با نخهای مخصوص pdoو سلویت بین سه تا پنج سال است که با انجام معمولا یک بار ترمیم در هر سال بعد از سه یا چهار سال به شکل دایمی در می آید. نکته ای که در این میان قابل بیان است این موضوع است که هزینه ی انجام ترمیم ها مبلغ بسیار ناچیزی میباشد.

لیفت بینی چه مزیت هایی نسبت به عمل جراحی بینی دارد؟

نخستین و مهمترین برتری انجام لیفت بینی نسبت به عمل بینی این نکته است که لیفت بینی تنها در عرض بیست دقیقه انجام میپذیرد و هیچگونه خونریزی و تورم و کبودی بعد از عمل وجود ندارد. لیفت بینی بدون احتیاج به بیهوشی و فقط با استفاده از یک آمپول بیحسی انجام میشود. از دیگر مزیت های مهم لیفت بینی هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به عمل جراحی بینی است.

عوارض لیفت بینی چیست؟


در مجموع به دلیل ایجاد نکردن برش در بینی و غیر تهاجمی بودن، لیفت بینی عوارض چندانی ندارد اما برای چند گروه از افراد لیفت بینی نمیتواند نتیجه بخش باشد. دسته اول افرادی هستند که از انحراف شدید بینی رنج میبرند و دسته دوم کسانی هستند که دچار شکستگی های شدید در ناحیه بینی شده اند. با رعایت اصول و استاندارد های لیفت بینی و به خصوص استفاده از متد لیفت vipبینی که ثمربخش ترین نوع لیفت در حال حاضر است، به جرئت میتوان گفت بیش از 60 تا 70 درصد متقاضیان عمل جراحی زیبایی بینی به هیچ عنوان نیازی به تحمل کبودی، تورم و درد حاصل از جراحی زیبایی بینی و همچنین پرداخت هزینه های سنگین این عمل را ندارند و میتوانند با انجام لیفت بینی با آسانترین شکل به زیبایی چهره و بینی دست یابند.

هزینه ی لیفت بین با بهترین متریال


تنها دو میلیون تومان

شما میتوانید برای انجام مشاوره رایگان و معاینه نزد ماهرترین پزشکان در حوزه زیبایی بینی و صورت در تهران به کلینیک یاس گل تهران مراجعه کنید و از جدیدترین و مطمئن ترین روش های زیبایی بینی و صورت در جهان بهره مند شوید.

برای دریافت وقت ویزیت رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره منشی درتماس باشید.

09361528028


خیابان دولت، تقاطع کاوه، جنب فروشگاه بنتون، ساختمان 326،طبقه 1،واحد1
Rate this page