کاشت مو با ضمانت نامه و مناسب ترین قیمت

کاشت مو با جدیدترین شیوه ها

کا‌شت ابرو و کا‌شت ریش

تمام خدمات کاشت مو در مرکز تخصصی دکتر سنگ سفیدی با مناسب ترین قیمت ها و جدیدترین شیوه ها و همچنین با ارائه ضمانت نامه انجام میشود که سبب میشود فرد مراجع با اطمینان خاطر و بدون کوچکترین نگرانی از بابت نتیجه، به بهترین وجه کاشت مو خود را انجام دهد.
کاشت مو به روش های fitوfutوsut و یا با ترکیبی از دو یا تمام روش های فوق انجام میشود تا بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. این گزینش بر اساس جنس مو و پوست هر فرد است و باعث آن میشود تا قسمت کاشته شده با بالاترین تراکم هم بسیار زیبا و هم کاملا طبیعی خودنمایی کند.

برای دریافت وقت ویزیت رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره منشی درتماس باشید.

< خیابان دولت، تقاطع کاوه، جنب فروشگاه بنتون، ساختمان 326،طبقه 1،واحد1

مناسبترین هزینه کاشت مو در تهران


کاشت مو مادام العمر با ضمانتنامه


کاشت مو کامل 4میلیون تومان

مرکز تخصصی کاشت مو دکتر سنگ سفیدی از اولین مراکز درمانی ویژه کاشت مو زنده در ایران میباشد که دارای تیم فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم مو در تهران است. در این مرکز کاشت مو با شیوه های نوین جهانی و در سطوح عملکردی بالا انجام میپذیرد که به دلیل هزینه مناسب و نتیجه فوق‌العاده و تضمین شده همه روزه میزبان مراجعین عزیز از تمام شهرهای ایران و حتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس میباشد. میهمانان خارجی این مرکز از کشورهایی همچون امارات متحده عربی، کویت، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان و... با مشاهده امکانات موجود و همچنین کیفیت و قیمت خدمات این مرکز عموما با رضایت خاطر کامل به کشور خود بازمیگردند.
برای دریافت وقت ویزیت رایگان و اطلاع از هزینه ها با شماره منشی درتماس باشید.

8448 591 0936


خیابان دولت، تقاطع کاوه، جنب فروشگاه بنتون، ساختمان 326،طبقه 1،واحد1

Rate this page