4/5 - (13 امتیاز)

حجم دهی-باسن-مرکز-پرتو-تهران

حجم دهی و فرم دهی باسن و رانها با تکنولوژی adss vacuum بدون جراحی

بهترین و جدیدترین روش جایگزین پروتز باسن و تزريق چربی به باسن

امروزه در جهان زیبایی و تناسب اندام نقش قابل توجهی در سلامت جسمی و به خصوص سلامت روحی و روانی بانوان ایفا می‌کند. یکی از مهمترین مؤلفه های زیبایی اندام در بانوان داشتن فرم مناسب و حجم زیاد در قسمت باسن میباشد. جدیدترین تکنولوژی مورد استفاده در اروپا و آمریکا برای حجمدهی و بزرگ کردن باسن بدون انجام جراحی های پرخطری همچون پروتز باسن و تزريق چربی به باسن که خطرات و عوارض فراوانی را در بیماران ایجاد می‌کند استفاده از دستگاه adss vacuum است در مرکز زیبایی پرتو تهران بدون ایجاد کوچکترین درد خونریزی و عارضه ای، نتایج بسیار فوق‌العاده ای را در کوتاه ترین زمان برای بیماران در پی داشته است. شما نیز اگر قصد انجام پروتز باسن در تهران و یا تزریق چربی به باسن در تهران و یا از میزان بالای چربی و چاقی در ناحیه رانها و وباسن رنج می‌برید و قصد انجام پیکرتراشی و لیپوماتیک رانها و باسن را دارید میتوانید در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری از این روش کسب نمایید.

حجمدهی-باسن-تهران
حجم دهی و فرم دهی باسن – بدون درد کبودی
لیفت-باسن-تهران
لیفت باسن – بدون جراحی

حجمدهی و فرم دهی به باسن و رانها بدون جراحی پروتز و لیپوماتیک

مهم ترین موضوع در مورد این دستگاه این است که نتایج آن ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به سایر روش های جراحی دارند و تقریبا دائمی هست از این رو این تکنولوژی جزو بالاترین میزان رضایت پس از انجام در میان روش ها و جراحی های مرسوم ران و باسن را داراست. مرکز زیبایی پرتو تهران با کادری مجرب و متخصص در زمینه زیبایی و تناسب اندام جزو تنها مراکز درمانی ایران در حوزه پیکرتراشی موضعی بدون جراحی میباشد که همه روزه میزبان تعداد قابل توجهی از زیباجویان عزیز میباشد.
پروتکل حجمدهی و فرمدهی باسن و رانها در مرکز پرتو تهران با استفاده از تکنولوژی های مختلفی همچون adss vacuum و endermology sculpture همزمان هم باعث حجمدهی و بزرگ شدن باسن بدون جراحی با ماندگاری بسیار بالا و تقریبا دائم می‌شود و هم برای افرادی که از سلولیت و چربی اضافی در ناحیه رانها و باسن رنج می‌برند باعث از بین رفتن این چربی های اضافی و فرم گرفتن رانها به همراه حجم دهی به باسن شود.


شما میتوانید جهت دریافت مشاوره تلفنی و تعیین وقت ویزیت رایگان با شماره های مرکز زیبایی پرتو تهران در تماس باشید.


09109070009


09331007506

عوارض جراحی های پروتز و پیکرتراشی باسن و رانها

انجام جراحی های پروتز باسن و تزريق چربی به باسن و یا پیکرتراشی و لیپوماتیک رانها و باسن عموما جزو جراحی های پرخطر در میان جراحی های زیبایی و پلاستیک به شمار می‌روند که خطراتی همچون بيهوشي و عوارض بعد از آن، نقاهت سخت و طولانی و درد بسیار شدید در ناحیه رانها و باسن تا مدتها در بیماران ادامه دارد به صورتی که تا مدتها خوابیدن و حتی نشستن برای بیماران به امری سخت و دردناک مبدل می‌شود. موارد دیگری همچون عفونت پروتز ها و یا ناحیه تزریق چربی شده و یا حرکت کردن و نامتقارن شدن چربی ها و پروتز در زیر پوست نیز از عوارض شایع در این جراحی ها میباشد.
این در حالی است که با تکنولوژی های مورد استفاده در مرکز پرتو تهران بدون ایجاد کمترین درد و خونریزی و عوارض و با هزینه ای بسیار کمتر از جراحی های مختلف و بدون نیاز به استراحت و نقاهت با بالاترین ماندگاری حجمدهی باسن و فرمدهی به رانها با جدیدترین تکنولوژی روز اروپا و آمریکا در زمینه تناسب اندام زیر نظر کادر مجرب و متخصص انجام می‌شود که نتایج بسیار با کیفیت و رضایت بالایی در میان مراجعین را باعث بوده است.

  

 

 

پروتز-باسن-تهران
باسن-بریزیلی-تهران

نحوه انجام حجمدهی باسن چگونه است و هزینه آن به چه میزان میباشد؟

دستگاه adss vacuum

دستگاه وکیوم لرزشی باسن با نفوذ به عمق ده میلیمتری زیر پوست در بافت ناحیه باسن به منظور ایجاد جریان خون با ماساژ بافتی عمیق ترکیب میشود ، بافت های مختلف ناحیه باسن را تنقیه می کند، اکسیژن و مواد مغذی را به این بافت ها تحویل میدهد، بافت همبند را تقویت میکند، رشد و نمو پستان را تحریک کند.
ماساژ با فرکانس بالا در این تکنولوژی گردش خون را بهبود می دهد، متابولیسم را تسریع می کند، زیست پذیری سلولهای بدن در آن ناحیه را افزایش می‌دهد و با احتراق درونی در عروق ناحیه باسن باعث افزایش حجم و جابجایی بافت های چربی در آن ناحیه می‌شود.
تحریک غده هیپوفیز برای ترشح هورمون، اعطای حالت ارتجاعی به بافت عضلانی و عملکرد فابریک، ایجاد حالت الاستیک و نرمی در بافت ناحیه باسن، بزرگ کردن و بالا بردن بافت های مختلف باسن، رفع افتادگی باسن می‌شود و اثر آن سریع و پایدار است.
پمپ خلاء لرزشی ااین تکنولوژی می تواند ذرات چربی و مایعات را جذب کند و سپس آنها را به بافت و سلولهای ناحیه باسن وارد کند و باعث رشد بیشتر باسن می شود.

فرد دچار چربی اضافی و سلولیت در ناحیه رانها و باسن هم باشد می‌تواند همزمان با استفاده از تکنولوژی وکیوم لرزشی adss vacuum با استفاده از تکنولوژی endermology sculpture چربی های اضافی و سلولیت های این ناحیه را از بین ببرد و بدون انجام جراحی های پرخطر همچون پیکرتراشی و لیپوماتیک رانها فرمدهی بسیار عالی به ناحیه رانها را همزمان با بزرگ کردن و حجم دهی به باسن تجربه نماید.

پروتکل حجمدهی و فرمدهی به باسن و رانها در مرکز پرتو تهران در شش تا هشت جلسه با فاصله یک هفته از هم انجام می‌شود که هر جلسه حجمدهی تمام باسن به همراه فرمدهی و پیکرتراشی موضعی تمام رانها با هزینه هفتصد هزار تومان انجام می‌شود.





شما میتوانید جهت دریافت مشاوره تلفنی و تعیین وقت ویزیت رایگان با شماره های مرکز زیبایی پرتو تهران در تماس باشید.


09331007506


09109070009

ادرس مرکز لاغری پرتو تهران :جردن خیابان آرش غربی پلاک بیست و چهار طبقه دوم واحد دو